De ziua ta..


tzupurin

Este ziua ta,
Iubitule cu inima de soare!
Pentru tine,
Am deschis sufletul demult,
Din ziua când ți-am auzit râsul
Somnoros…dulce…cristalin.

Prin tine ,
Am atins Universul
Am cunoscut stelele !
Mi-ai deschis poarta iubirii
Mi-ai arătat bucuria,
Mi-ai atins inima!

Lângă tine,
Visele prind viață.
Lumina gândului tău
Îmi deschide cărarea
Spre liniște absolută
Și fericire perpetuă.

Cu tine,
Timpul nu are măsură
Diminețile sunt unice
Serile.. mereu vesele,
Nopțile profund romantice
Și viața …are VIAȚĂ!

Este ziua ta!
Iubitule cu inima de soare!
Ai Cerul în privire,
Ai curaj și libertate
Stăpânești izvorul cristalin
Și-mi potolesti setea de tine!

De ziua ta,
Ți-as dărui multe…
Dar cum timpul și distanța
Ne poartă depărtările
Îți dăruiesc căsuța mea de melcușor
Plină de mine și de iubire!




by Anadevis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu