LEGATURI

luna55

LEGATURI

Totul este eu insumi!
Dati-mi o frunza care sa nu-mi semene!
Ajutati-ma sa gasesc un animal
Care sa nu geama cu glasul meu!
Pe unde calc pamantul se despica
Si mortii care poarta chipul meu
Se vad imbratisati,tristi...abatuti..
De ce atatea legaturi cu lumea?
De ce aceasta nebuneasca asemanare?
Ma haituieste Universul cu mii de fetze ale mele!
Si nu pot sa ma apar decat…lovind in mine!

Nu indraznesc sa-nchid o clipa ochii, de teama..
Sa nu zdrobesc intre pleoape lumea.
Sa n-o aud sfaramandu-se cu zgomot,
Ca o aluna intre dinti.
Cat timp voi mai putea fura din somn?
Cat timp o voi mai tine in viata?
Privesc cu disperare si ma inunda mila..
De Universul fara aparare,
Ce va pieri in ochiul meu inchis!

fforte





by Anadevis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu