CHEMAREA MARII

marin111

CHEMAREA MARII

Imi port pasii spre tarmul Ei…
Numar in gand secundele si m-apropii calcand apasat in nisipul atat de fin. Inchid ochii si inspir adanc aroma ei…pasii ma poarta spre ea…caut marea!
Caut la nesfarsit eternitatea printre clepsidrele ce isi frang stropii marunti de nisip.
Ii pot auzi freamatul, ii pot recunoaste zbuciumul.Caut marea!
O am in suflet, o port cu mine obsesiv zi de zi…marea mea are ochii albastri, ma stie…ma asteapta sa o ating.
Sufletul meu priveste imensitatea ei iar pasii ma poarta spre ea sa-i simt rasuflarea sarata.
Valurile ei m-asteapta sa-mi cante cantec de dor si iubire, cantec vrajit ce doar inima mea il poate recunoaste, doar inima mea il poate asculta.

Imi canta melodia doar de noi doua stiuta, melodia doar de noi doua inteleasa….e taina noastra.
Acum o caut iar, am nevoie de ea. Sa ii simt linistea si tarmul…
Sa raman langa ea, sa imi vars lacrimile amare, sa-i povestesc ca iubirea e o taina ce inca n-o deslusesc
Caut marea, pasii ma poarta spre ea …
Stiu bine ca-i si blanda dar poate fi si rea. Stiu bine ca e bucuroasa sa-mi simta pasii..
Desculta, linistita si detasata calc pe nisipul fin..Pasi...mici…pasi ..lenti…pasi pe nisip..
Pasi pe nisip,
Infiniti pasi pe nisip
Purtand in caldura lor
Pustiul unui suflet…
Pasi pe nisip,
Solitari pasi pe nisip
Purtand in ecoul lor
Tristetea unei cautari zadarnice..

Ma cheama marea s-o privesc in ochi, ma cheama sa-mi spuna ca m-asteapta demult.
O caut acum si eu….poate, ca i-am simtit chemarea.
Tarziu …dar vin la ea s-o privesc in ochi.
Sa-i spun ca ii stiu adancimile, ca-i cunosc fiecare scoica , ca-i iubesc linistea din timpul noptii. In sfarsit am ajuns.
Ne privim amandoua ….avem aceeasi culoare in ochi.
Culoarea infinitului.
O rog din priviri sa ma ia , sa ma tina ascunsa in adancimile ei, sa ma tina strans …
kisisssmarea

Ii repet si o rog:

Marea mea nebuna
Cu albastre valuri
Lasa-ma cu tine
Sa ma contopesc!
Sa iti simt aproape,
Linistea…..si tarmul
Sa aleg, sa birui
Si sa te iubesc!

mare1




by Anadevis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu