VREAU SA STIU

Vreau să știu Iubirea!
Și tot ce-nseamnă ea.
Vreau să știu că ești
Nicicând nu vei pleca!
Vreau să știu că poți
Să fii tot...al meu!
Vreau să știu că am
Tot ce-i în sufletul tău!
Vreau să știu că viața
Nu trece fără tine
Vreau să știu că mor
Și-am cunoscut iubire!

VREAU sa stiu daca recunosti tradarile vietii, daca suferi cand nu indraznesti sa visezi.
VREAU sa stiu daca in centrul propriilor tristeti recunosti frumusetea zilelor minunate cand imi atingeai mana si parca-mi atingeai sufletul…
VREAU sa stiu ca-ti vine cateodat` sa strigi lumii ca nu esti de-aici, ca dezamagirea nu e pentru noi, ca increderea in oameni o acorzi, dar n-o primesti..
VREAU sa stiu daca poti suporta insultele, daca ai vrea, ori nu poti sa alungi frumusetile clipelor din trecut..
VREAU sa stiu daca ploaia iti umple ochii cu lacrimi de bucurie,ca-ti aduce aminte cum eu iubeam asa mult ploaia si ma lasam sa ma inunde in voia ei..
VREAU sa stiu daca dimineata iti saruta ochii cum doar eu stiam…daca zambetul soarelui e mai frumos ca al meu..
VREAU sa stiu de mai hoinaresti prin noapte si ii canti Lunii, sperand ca te va chema la ea….sperand ca numai razele ei iti arata calea spre mine..
VREAU sa stiu daca muzica iti aduce aminte de numele meu, daca portativul iubirii iti mai canta notele sublime ale fericirii…
VREAU sa stiu daca ochii tai adanci ca abisul mai cauta versurile mele ce au nins demult pe hartia ce poarta si-acum urmele mele!
VREAU sa stiu SIGUR ca poti promite si poti sa nu uiti ce ti-am zis de-atatea ori :

Viata-i un drum lung..
Cu multe patimi, multe
Cand nici taceri, nici lacrimi
Nu stiu sa te asculte.
Atunci cand nici Iubirea,
Nu-ti spune sa iubesti,
Apoi cand nici Sfarsitul
Nu-ti spune sa sfarsesti!


VREAU…sa stii ca am ramas aceeasi…...am ramas o metafora.
O metafora ancorata in poezie.

Sunt singura vesnic!Ba nu!Sunt cu tine!
M-aduni,ma inalti,ma cobori…poezie!
Cand clipele-s lungi si Viata pustie,
Cuvintele ning linistit pe hartie…





by Anadevis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu