JURNAL



Image and video hosting by TinyPic
JURNAL
A scrie pare simplu, dar nu e chiar asa.
Mi s-a parut intotdeauna ca a tine un jurnal e ceva copilaresc sau chiar patetic: ca si cum nu ai avea cui sa ii spui toate maruntisurile pe care le notezi acolo. Printre greutati se numara disciplina scrisului, alegerea lucrurilor care merita notate.
Eminescu,Dostoievski,Casanova, si multi altii au tinut cate unul.. Daca au fost sau nu mai fericiti din acest motiv, nu se stie, dar cu siguranta nu au stiut ca a scrie in jurnal te face mai optimist.

Descoperim ca sunt mai multe feluri de a tine un jurnal (de introspectie, creativ, de observatii, istoric). Cei care au incercat metoda spun ca a nota lucrurile marunte care te-au facut fericit sau trist pe moment e cea mai eficienta solutie. Si pentru cei care simt nevoia de a pune ordine in toate, jurnalul poate fi o adevarata fericire. Mai mult, a scrie te elibereaza de sentimentul uneori enervant ca "ar trebui" sa tii un jurnal...

Am sa va prezint un altfel de jurnal... 14 zile , de ganduri, framantari, suferinte…

JURNAL

1zi---MEDITATII
Masor vesnicia ta
Si ma intreb,daca ma cunosti…
Ochii tai nestiuti
Ma privesc de pretutindeni
Buzele tale nestiute,
Ma striga…de peste tot
Ma framant si ma intreb
Oare inima ta imi mai apartine?

2zi---NERASPUNSURI
Inselaciunea sa ma fi inselat?
Minciuna sa ma fi mintit?
Iubitul, sa ma fi iubit?
Intrebare, de ce ma intrebi la nesfarsit?

3zi---GANDURI DE DOR
Simt ca m-astepti
Si stiu ce dor ti-e de mine!
Taci….si lasa-ma sa cred,
Ca …e-adevarat!
Ma hranesc cu minciuni
Si ma tarasc cu gandul pana la tine
Dar tu,
Cu privirea ta, nestiut de adanca
Ma topesti de dor!

4zi---RESEMNARE
Traiesc din inchipuiri
Dar, traiesc…
Sunt eu trupeste
Dar, inima mi-e furata demult..
Si ma complac asa:
Cu inima furata!

5zi---PROCES DE CONSTIINTA
Astazi, procesul a luat sfarsit
Sentinta mi-a fost data!
Sufletul, parasit de puterea apararii
Plange mut…si iar plange..
Constelatia inimii a inteles:
Sentinta, a fost data
IUBIREA exilata!

6zi---IN EXIL
Zilele trec..
Si mi-e dor…
Mi-e mila de sufletul meu
Surghiunit…..
Ma privesc, dar nu ma vad
Ma strig, dar nu ma aud
E-adevarat ca nu mai sunt?!

7zi---ROSTURI
Ce rost mai are visul?
Cand el nu e aievea?
Ce rost mai are Timpul?
Atunci cand trece vremea?
Iubiri nefericite
Si toate cate-au fost..
Ma-ntreb acum iubite?
Mai au ele vreun rost?!

8zi---MUSTRARE
Ma cearta inima ca te-am primit
Ma cearta cugetul ca te-am alungat..
Ma cert cu mine insumi[/b]
Si nu stiu daca am sa ma iert vreodata..

9zi---ZADARNICII
Zadarnic ma feresc
De un raspuns amar..
Zadarnic imi alung
Cuvintele de jar…
Zadarnic ma ascund,
Nimic putere n-am…
De ce mi-e dor atat?
Cand totul e-n zadar?

10zi---ESECURI
Am decazut moral..
Si-am suferit.
Am decazut sentimental,
Si-am suferit…
Nu vreau sa mai cunosc o decadere!
Mi-e de-ajuns sa cad si sa ma lovesc!
NU mai vreau sa sufar!!

11zi---DEFICIENTA
Mi-e greu sa-mi impun uitare
Ca sa nu mai fiu eu..
Dar eu….vreau sa exist!
Si…nu uit nimic!!

12zi---DECES
Vreau sa-mi leg iubirea-n lanturi
Asa…poate, va muri
Va muri, intr-un taziu, mult mai tarziu
Decat va fi trebuit sa moara..
Va fi moarta in sicriul inimii
Alba, neagra….nedefinita?

13zi---GREIERII
Am nevoie de liniste…
Sa n-aud, decat greieri..
Sa-i aud, de sub pamant..
Am nevoie de liniste..
Si ma intreb tot mai des:
Unde-i linistea mea?!

14zi---ULTIMA INTALNIRE
Te-am intalnit intr-un vis..
M-ai privit, dar nu m-ai recunoscut!
Si-am plans de suparare
Ca nu-ti recunosti iubirea..
Am murit, am renascut si-am hotarat:
Trebuie sa plec pe-o alta carare!

Am inchis jurnalul si-am inceput a trai iar…

Iubirea e un munte de fericire, il urci razand si-l cobori plangand!

Image and video hosting by TinyPic





by Anadevis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu